|
Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!
У розділі матеріалів: 42 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 » |

Праця є творчим видом людської діяльності, що потребує від людини не тільки спеціальних знань і умінь, дотримання технологічної дисципліни, а й здатності оперативно приймати рішення у нестандартних ситуаціях, постійно вдосконалювати процес праці та створюваний нею продукт. Навіть у дошкільному віці вона є різноманітною за змістом, передбачає використання різноманітних потенцій дитини. Основними видами дитячої праці є самообслуговування, господарсько-побутова праця, праця в природі, ручна (художня) праця. Всі вони мають певні можливості для вирішення виховних завдань. |
Культура поведінки – це почуття високої людської гідності, яке визначає поведінку людини в різних умовах: у дитсадку, вдома, на вулиці, на очах у всіх і наодинці із собою. |
Програмні вимоги (консультація для вихователів) Дуже важливо, щоб дошкільнята усвідомлювали: взаємини людей — велика цінність, їх треба всіляко підтримувати й збагачувати. Слід учити дітей розуміти стан іншої людини, поважати її почуття, рахуватися з її інтересами. У попередньому числі "ДВ" (2008, №4) розглядався технологічний аспект виховання людяності. У цьому номері йтиметься про орієнтовний зміст і форми роботи з виховання людяності в молодших і старших дошкільників. |
Технологічний аспект Особливістю формування гуманістичної спрямованості особистості є те, що цей процес не можна обмежувати якимись певними формами освітньо-виховної роботи, місцем у режимі дня, тривалістю в часі. Дитина здобуває соціальний досвід постійно, а вихователь має постійно насичувати його відповідним змістом. Уся атмосфера дошкільного закладу — поведінка дорослих, спілкування, спільна діяльність дітей — мають слугувати реалізації цієї мети. |
Піддування папірців: кальку або тоненький папір нарізати дрібненькими шматочками і запропонувати дитині дмухати на них. Перекочування силою видихуваного повітря целулоїдної або ватної кульки на поверхні столу. Задування свічки на відстані та надування бульбашок на воді (дитина дмухає з такою силою, щоб на поверхні води утворились бульбашки). Пускання паперових та целулоїдних корабликів у мисці або у ванні з водою..... |
Сьогодні ми стоїмо на порозі вивчення й активного впровадження Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», що є для кожного дошкільного навчального закладу і кожного педегога зокрема, державним документом.
Планування |
Просмотров: 33240 |
Загрузок: 75 |
Добавил: Mishel |
Дата: 15.04.2010
|
Діти дошкільного віку усно засвоюють граматичні особливості мови. Опанувати граматичною будовою мови — означає навчитися правильно вживати різні відмінкові закінчення слів, дієслівні форми та їх видозміни, суфікси, префікси, узгоджувати частини мови, правильно будувати речення, додержуючи відповідного порядку слів у ньому. Причиною великої кількості помилок є не тільки недостатнє засвоєння дітьми граматичних особливостей мови, а й низька мовна культура деяких дорослих: батьки не тільки не виправляють помилки в мовленні дітей, а в окремих випадках самі припускають їх. Дитина, постійно чуючи мову дорослих з огріхами, теж засвоює їх. |
До семи років у сім'ї дошкільник повинен одержати такі знання з грамоти: Навчитись виділяти послідовно звуки в словах (рак— перший звук р, другий — а, третій — к), розподіляти звуки на голосні та приголосні (а, є, и, і, о, у —- голосні; м, ш, п, р та ін. — приголосні). Знати, що мова складається з речень, речення з слів, слова поділяються на склади, склад на звуки, розрізняти звуки і букви. |
ДОГОВІР ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО Групи ___________________ На 200___- 201_____ навчальний рік Від _____________________ 200___р. ДНЗ УМКА с. Гатне в особі завідувача, що діє на підставі Законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту» та ста туту установи, з одного боку, та батьків дітей групи ________________ з другого боку, домовились про наступне. 1. ДНЗ Умка та батьки: 1.1. Предметом цього договору є спільна діяльність по організації виховання та утримання дитини в установі.... |
З перших днів від народження дитини батьки виношують сподівання, що вона виросте гармонійною особистістю, успішним спеціалістом, продовжить їх справу чи реалізує здібності і вміння у самостійно обраній сфері діяльності. Намагаючись виховати її цілеспрямованою, працелюбною, здатною долати труднощі на шляху до мети, вони покладають сподівання і на досвід дошкільних установ. |
|
Наша кнопка
Ми будемо вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку на своєму сайті.

Код кнопки:
Цікаво знати 
|