Про себе:
- Педагогічний стаж 28 років;
- Повна вища освіта, кваліфікація – вихователь дітей дошкільного віку, організатор дошкільної освіти;
- Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»;
- Педагогічне звання «вихователь – методист»;
- Переможниця Вугледарського міського конкурсу «Кращий вихователь»;
- Нагороджена грамотами Головного управління освіти і науки Донецької обл.,Вугледарського міського виконавчого комітету, Вугледарського міського відділу освіти, подяками різного характеру;
- Учасник Всеукраїнської акції «Педагогічна творчість - чарівний ключ дитячої творчості».
Моя педагогічна філософія:
Повага – це здатність усвідомлювати унікальну індивідуальність людини. Любов – акт давання: віддати свою радість, свій інтерес, свої розуміння, знання, почуття
Що може бути чесніше і шляхетніше, як навчити інших того, що сам найкраще знаєш.
Перша формула освіти: «Ти зможеш»!
Немає неправильних малюнків і фантазій!Дитина не помиляється, вона шукає свій шлях. Дуже велика небезпека для творчості – це штамп.
М. Паскаль
Таланти виховуються заохочуваннями
В.Оскальд
Мій педагогічний шлях
Таке покликання мені долею дано,
З любов'ю серце дітям віддавати.
Цей шлях життєвий обрано давно,
Професія чудова - вихователь!
Знайомство з професією вихователя почалося ще зі школи, коли нас, школярів старших класів, прилучали до шефської роботи та водили до дитячого садочка м. Інта, Республика Комі, Росія.
Життя надалі склалося так, що в 1984 році я влаштуваласяу ДНЗ «Джерельце» м. Вугледар Донецької обл. на посаду « помічник вихователя». Мені подобалась робота з дітьми. Організація усіх режимних моментів мене цікавила. Я була « справжнім помічником» вихователя.
В 1986 році була переведена на посаду вихователя ясельної групи, а в 1987 році адміністрація дитячого садка направила мене на прискорений однорічний педагогічний клас при СЗШ № 89 м. Донецьк. Після закінчення педкласу повернулась продовжувати свій педагогічний шлях в ДНЗ « Джерельце».
Зараз я можу з повною упевненістю сказати, що професію вихователя обрала не я сама, а ВОНА вибрала мене! Випадкових людей у цій професії не буває.
Протягом багатьох років плідно працювала з дітьми, де чільне місце відводила спілкуванню в діаді - «педагог – дошкільник», вибрала проблему для роботи з дошкільнятами - «Розвиток творчих здібностей дітей засобами зображувальної діяльності», збагачувала свій педагогічний досвід.
Вихователь – це фахівець, який сьогодні працює в системі дошкільної освіти, повинен володіти педагогічними технологіями, що відповідають новим суспільним цілям та рівню розвитку науки про дитину. За для вдосконалення її змісту, осучаснення освітньо – виховних технологій я обрала ТРВЗ ( теорія рішення винахідницьких завдань).
Оволодіння мною інструментами і методами ТРВЗ сприяло корекції мовленнєвих вад моїх майбутніх школярів з якими я працювала вихователем логопедичної групиз 2001 – 2014 р. р..
Проблема співпраці з дітьми здобула нову назву «Розвиток творчих здібностей дітей засобами ТРВЗ технологій в зображувальній діяльності», яку в 2006 р. я презентувала на Вугледарському міському конкурсі «Кращий вихователь» і стала його переможницею.
Я постійно працювала над підвищенням фахового рівня, намагалась оволодіти мистецтвом спілкування з дорослими і дітьми. Розуміти дитину, бути другом, піднятися до рівня дитячих думок, переживань, логіки, творити у всіх сферах діяльності, - ось, що дозволили мені методи та інструменти з ТРВЗ, які організовують спілкування з дітьми, а саме спілкування і взаємодія з дорослими - головні фактори розвитку дитини. На базі будь-яких програм, використовуючи елементи технології ТРВЗ, будь-яку лексичну тему можна пов'язати з чим завгодно.
2006 – 2009р.р. – навчання в Донецькому інституті соціальної освіти.
Застосування інноваційної технології у навчанні й вихованні дітей значною мірою сприяє появі та формуванню в дитині рис, які вказують на творчу особистість: самостійність суджень, нестандартності мислення, ініціативності, схильності до фантазування, пошуку різних варіантів завдань тощо. Саме тому темою дипломної роботи я обрала «ТРВЗ – педагогіка, як засіб розвитку мислення дітей старшого дошкільного віку».
«ТРВЗ - у повсякденне життя дитини!» - шлях зближення елементів ТРВЗ з творчою педагогікою, природний вихід на малюків-мудреців, де творчість - саме життя.
У 2013р. була учасником Всеукраїнської акції « Педагогічна творчість - чарівний ключ дитячої творчості » в номінаціі «творчий вихователь». За рекомендацією членів оргкомітету моя творча робота «ТРВЗ - у повсякденне життя дитини!» та творчі доробки друкувалися у часопису « Розкажіть онуку» 11/2014,01/2015.
З листопада 2014 року, працюю вихователем в ДНЗ «Умка», с. Гатне Києво – Святошинського району.
Продовжую поступово впроваджувати в своїй роботі з дітьми інструменти з ТРВЗ, які допоможуть мені розуміти дитину, бути другом, піднятися до рівня дитячих думок, переживань, логіки, творити у всіх сферах діяльності.
В роботі з дітьми ставлю собі за мету - розвивати в дітей вміння мислити нестандартно, творчо, стимулювати фантазію; спонукати дітей і батьків до втілення своїх думок і почуттів засобами ТРВЗ- педагогіки, створювання в спільній роботі з батьками, для дітей умов, за яких вони здобудуть, розвинуть та творчо реалізують свої знання.
Я сподіваюсь, що мої дошкільнята будуть чекати кожного дня дива, будь-яких перетворень.
Для мене «вихователь» не професія, не хобі, не робота… Для мене «вихователь» - це життя, моя філософія. Я не працюю вихователем, я живу вихователем. І, не дивлячись на всі труднощі та спроби відмовити мене від вибору цієї «невдячної» професії, я працюю, живу цією професією.