Вітаємо Вас на нашому сайті: Гість Переклад нашого веб-сайту російською мовою Переклад нашого веб-сайту англійською мовою Вас вітає садочок Умка в Гатном
Головна Методична робота Корисні поради Ігрова діяльність Для Вас батьки! Фотоальбом Свята та розваги Форум Наші контакти
Форма входу
Наше опитування
Хто завітав на наш сайт
Всього відповідей: 974
Статистика
Rambler's Top100 МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Для завантаження інформації з сайту ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ!

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 71
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 7 8 »

Праця є творчим видом людської діяльності, що потребує від людини не тільки спеціальних знань і умінь, дотримання технологічної дисципліни, а й здатності оперативно приймати рішення у нестандартних ситуаціях, постійно вдосконалювати процес праці та створюваний нею продукт. Навіть у дошкільному віці вона є різноманітною за змістом, передбачає використання різноманітних потенцій дитини. Основними видами дитячої праці є самообслуговування, господарсько-побутова праця, праця в природі, ручна (художня) праця. Всі вони мають певні можливості для вирішення виховних завдань.
Трудове виховання | Просмотров: 6973 | Загрузок: 113 | Добавил: Mishel | Дата: 13.03.2010

З перших днів від народження дитини батьки виношують сподівання, що вона виросте гармонійною особистістю, успішним спеціалістом, продовжить їх справу чи реалізує здібності і вміння у самостійно обраній сфері діяльності. Намагаючись виховати її цілеспрямованою, працелюбною, здатною долати труднощі на шляху до мети, вони покладають сподівання і на досвід дошкільних установ.
Трудове виховання | Просмотров: 3553 | Загрузок: 81 | Добавил: Mishel | Дата: 13.03.2010

Перше прилучення дітей до трудової діяльності відбувається у спільній із дорослим праці, у процесі якої вони опановують найпростіші трудові навички, що є передумовою переходу в недалекому майбутньому до самостійних форм організації трудової діяльності. Основними формами організації праці дітей дошкільного віку в дитячому садку є трудові доручення, чергування, колективна праця.
Трудове виховання | Просмотров: 18893 | Загрузок: 133 | Добавил: Mishel | Дата: 13.03.2010

Неможливо уявити належний рівень життевої компетенцп людини без оволодіння мовленням. Видатний педагог Костянтин Ушинський зауважував, що рідне слово є основою розумового розвитку й скарбницею всіх знань. Оволодіваючи мовленням, вивчаючи мову, дитина засвоює систему знань, суспільно прийняті норми поведінки — основу її життевої компетентности, тобто, як влучно висло-вилася заступник директора інституту проблем виховання АПН України, доктор педагогічних наук Олена Кононко, «оволодіває наукою i мистецтвом жити серед інших». 3 огляду на це проблема розвитку мовлення дитини завжди була однією з центральних у дошкільній освіті. Нині ж провідною метою дошкільної лінгводидактики є вихо¬вання мовної особистості.
Мовленневий розвиток | Просмотров: 5495 | Загрузок: 90 | Добавил: Mishel | Дата: 13.03.2010

Мовленнєвий розвиток дошкільника — складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків. Щоб створити оптимальні умови для мовленнєвого розвитку дошкільника, педагогам слід використовувати різні форми роботи: ігри, проблемні ситуації і, звичайно, заняття
Мовленневий розвиток | Просмотров: 32910 | Загрузок: 142 | Добавил: Mishel | Дата: 13.03.2010

Культура поведінки – це почуття високої людської гідності, яке визначає поведінку людини в різних умовах: у дитсадку, вдома, на вулиці, на очах у всіх і наодинці із собою.
Моральне виховання | Просмотров: 7002 | Загрузок: 89 | Добавил: Mishel | Дата: 13.03.2010

Програмні вимоги (консультація для вихователів)
Дуже важливо, щоб дошкільнята усвідомлювали: взаємини людей — велика цінність, їх треба всіляко підтримувати й збагачувати. Слід учити дітей розуміти стан іншої людини, поважати її почуття, рахуватися з її інтересами. У попередньому числі "ДВ" (2008, №4) розглядався технологічний аспект виховання людяності. У цьому номері йтиметься про орієнтовний зміст і форми роботи з виховання людяності в молодших і старших дошкільників.
Моральне виховання | Просмотров: 13301 | Загрузок: 94 | Добавил: Mishel | Дата: 13.03.2010

Технологічний аспект
Особливістю формування гуманістичної спрямованості особистості є те, що цей процес не можна обмежувати якимись певними формами освітньо-виховної роботи, місцем у режимі дня, тривалістю в часі. Дитина здобуває соціальний досвід постійно, а вихователь має постійно насичувати його відповідним змістом. Уся атмосфера дошкільного закладу — поведінка дорослих, спілкування, спільна діяльність дітей — мають слугувати реалізації цієї мети.
Моральне виховання | Просмотров: 4551 | Загрузок: 69 | Добавил: Mishel | Дата: 13.03.2010

Природознавчі дослідження є одночасно продуктом і процесом. Як продукт природознавчі дослідження є організованим об'ємом знань про фізичний і природний світ. Як процес — це спостереження та експериментування, Дуже важливо, щоб діти брали участь у процесі дослідження природи, оскільки ті вміння, які вони розвинуть у собі, будуть переноситися в інші навчальні дисципліни й стануть в нагоді впродовж усього життя. До цих вмінь належать спостереження, порівняння, опис, передбачення, повідомлення, класифікація та вимірювання.
Дослідницька діяльність | Просмотров: 10844 | Загрузок: 124 | Добавил: Mishel | Дата: 13.03.2010

Ігри з природним матеріалом рано входять у життя дитини. Дитина, щойно навчившись ходити, тягнеться до лопатки, намагається копати сніг, пісок, любить ба¬витися з водою.
Дослідницька діяльність | Просмотров: 8487 | Загрузок: 113 | Добавил: Mishel | Дата: 13.03.2010

Пошук
Наша кнопка
Ми будемо вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку на своєму сайті.

Заходьте до нас в гості. Код кнопки:

Цікаво знати

Copyright MyCorp © 2017
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам. Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Створити безкоштовний сайт на uCoz