Вас вітає садочок Умка в Гатном
Головна Методична робота Корисні поради Ігрова діяльність Для Вас батьки! Фотоальбом Свята та розваги Форум Наші контакти
Форма входу
Категорії розділу
ТРВЗ – у повсякденне життя дитини [0]
ТРВЗ-педагогіка [2]
ТРВЗ-теорія рішення винахідницьких завдань.
Разом з батьками [2]
Наше опитування
Хто завітав на наш сайт
Всього відповідей: 974
Статистика
Rambler's Top100 МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ТВОРЧА ГОСТИНА

ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ ВИХОВАТЕЛЯ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ
БЕЗКОРОВАЙНОЇ ФАЇНИ МИХАЙЛІВНИ

Про себе:

  •  Педагогічний стаж 28 років;
  •  Повна вища освіта, кваліфікація – вихователь дітей дошкільного віку, організатор дошкільної освіти;
  •  Кваліфікаційна  категорія «спеціаліст вищої категорії»;
  •  Педагогічне звання «вихователь – методист»;
  •  Переможниця Вугледарського міського конкурсу «Кращий вихователь»;
  •  Нагороджена грамотами Головного управління освіти і науки Донецької обл.,Вугледарського   міського виконавчого комітету, Вугледарського  міського відділу освіти, подяками різного характеру;
  •  Учасник Всеукраїнської акції «Педагогічна творчість - чарівний ключ дитячої творчості».

Моя педагогічна філософія:

     Повага – це здатність усвідомлювати унікальну індивідуальність людини.  Любов – акт давання: віддати свою радість, свій інтерес, свої розуміння, знання,  почуття

     Що може бути чесніше і шляхетніше, як навчити інших того, що сам найкраще знаєш.

    Перша формула освіти: «Ти зможеш»!

    Немає  неправильних малюнків і фантазій!Дитина не помиляється, вона шукає свій шлях. Дуже велика небезпека для творчості – це штамп.

                                                                                                   М. Паскаль

    Таланти виховуються заохочуваннями

                                                                                                   В.Оскальд

Мій педагогічний шлях

Таке покликання мені долею дано,

З любов'ю серце дітям віддавати.

Цей шлях життєвий обрано давно,

Професія чудова - вихователь!

       Знайомство з професією вихователя  почалося  ще зі школи, коли нас, школярів старших класів, прилучали до шефської роботи та водили  до дитячого садочка м. Інта, Республика Комі, Росія.

      Життя надалі склалося так, що в 1984 році я влаштуваласяу ДНЗ «Джерельце» м. Вугледар  Донецької обл. на посаду « помічник вихователя».  Мені подобалась робота з дітьми. Організація усіх режимних моментів мене цікавила. Я була « справжнім помічником» вихователя.

      В 1986 році була переведена на   посаду вихователя  ясельної групи, а в 1987 році адміністрація дитячого садка направила мене на прискорений однорічний педагогічний клас  при СЗШ № 89 м. Донецьк. Після закінчення педкласу повернулась продовжувати свій педагогічний шлях в ДНЗ « Джерельце».

     Зараз я можу з повною упевненістю сказати, що професію  вихователя обрала не я сама, а ВОНА вибрала мене! Випадкових людей у цій професії не буває.

    Протягом багатьох  років плідно працювала з дітьми,  де чільне місце відводила спілкуванню в діаді -  «педагог – дошкільник», вибрала проблему для роботи з дошкільнятами -  «Розвиток творчих здібностей дітей  засобами зображувальної діяльності»,  збагачувала свій педагогічний  досвід.

    Вихователь – це фахівець, який сьогодні працює в системі дошкільної освіти, повинен володіти  педагогічними технологіями, що відповідають новим суспільним цілям та рівню розвитку науки про дитину.  За для  вдосконалення її змісту, осучаснення освітньо – виховних технологій  я обрала ТРВЗ ( теорія рішення винахідницьких завдань).

   Оволодіння мною  інструментами і методами  ТРВЗ  сприяло корекції мовленнєвих вад моїх майбутніх школярів з якими я працювала вихователем логопедичної групиз 2001 – 2014 р. р..

   Проблема співпраці з дітьми здобула нову назву «Розвиток творчих здібностей дітей засобами  ТРВЗ технологій в зображувальній діяльності», яку в 2006 р. я презентувала на Вугледарському міському конкурсі  «Кращий вихователь» і стала його переможницею.

   Я  постійно працювала над підвищенням фахового рівня, намагалась оволодіти мистецтвом спілкування з дорослими і дітьми. Розуміти дитину, бути другом, піднятися до рівня дитячих думок, переживань, логіки, творити у всіх сферах діяльності, - ось, що дозволили мені методи та інструменти з ТРВЗ, які організовують спілкування з дітьми, а  саме спілкування і взаємодія з дорослими - головні фактори розвитку дитини. На базі будь-яких програм, використовуючи елементи технології ТРВЗ, будь-яку лексичну тему можна пов'язати з чим завгодно.

   2006 – 2009р.р. – навчання в Донецькому інституті соціальної освіти.

  Застосування інноваційної  технології у навчанні й вихованні дітей значною мірою сприяє появі та формуванню в дитині рис, які вказують на творчу особистість: самостійність суджень, нестандартності мислення, ініціативності, схильності до фантазування, пошуку різних варіантів завдань тощо. Саме тому  темою дипломної роботи я обрала    «ТРВЗ – педагогіка, як засіб розвитку мислення дітей старшого дошкільного віку».

    «ТРВЗ - у повсякденне життя дитини!» -  шлях   зближення елементів ТРВЗ з творчою педагогікою, природний вихід на малюків-мудреців, де творчість - саме життя.

   У 2013р. була учасником  Всеукраїнської акції « Педагогічна творчість - чарівний ключ дитячої творчості » в номінаціі «творчий вихователь». За рекомендацією членів оргкомітету  моя творча робота «ТРВЗ - у повсякденне життя дитини!»  та творчі доробки друкувалися у часопису « Розкажіть онуку» 11/2014,01/2015.

    З листопада 2014 року, працюю вихователем в ДНЗ «Умка», с. Гатне Києво – Святошинського району.

    Продовжую поступово впроваджувати в своїй роботі з дітьми інструменти з ТРВЗ, які допоможуть мені розуміти дитину, бути другом, піднятися до рівня дитячих думок, переживань, логіки, творити у всіх сферах діяльності.

     В роботі з дітьми ставлю собі за мету -  розвивати в дітей вміння мислити нестандартно, творчо, стимулювати фантазію; спонукати  дітей і батьків до втілення своїх думок і почуттів засобами ТРВЗ- педагогіки, створювання  в спільній роботі з батьками, для дітей умов, за яких вони  здобудуть,  розвинуть  та творчо реалізують свої знання.

    Я сподіваюсь, що мої дошкільнята будуть чекати кожного дня дива, будь-яких перетворень.

    Для мене «вихователь» не професія, не хобі, не робота… Для мене «вихователь» - це життя, моя філософія. Я не працюю вихователем, я живу вихователем. І, не дивлячись на всі труднощі та спроби відмовити мене від вибору цієї «невдячної» професії, я працюю, живу цією професією.

 

 

ПОРАДИ БАТЬКАМ

1. Завжди говорить дітям правду, навіть коли вам це невигідно.
2. Не домагайтеся успіху силою.
3. Будьте завжди доброзичливі.
4. Будьте великодушні, - вмійте прощати.
5. Не забувайте хвалити дітей.
6. Зауважуйте і відзначайте найменші успіхи ваших дітей.
7. Оцінюйте тільки вчинки, а не самої дитини.
8. Знайдіть ключ до вашої дитини.
9. Не з букваря починайте спілкування, а з радості.
10. Коли говорите з дитиною, дивитеся йому в очі.
11. Не убивайте в дітях казку.
12. Думайте про дитячий банк із щасливих спогадів.
13. Краще виховання – запрошення маляти до міркування.
14.Тільки наблизивши до себе дитини, можна впливати на розвиток його духовного світу.
15.Доти, поки є віра в добро, у людину, є виховання.
16.Діти не повинні іти від вас переможними.
17. Визнавайте права дітей на їхні помилки.
18. Дитина відноситься до себе так, як до нього відн ... Читати далі »
Категорія: Разом з батьками | Переглядів: 136 | Додав: Фаїна | Дата: 14.09.2015

« Разом з батьками»
Батькам - про ТРВЗ – педагогіку

Що значить естетично вихована людина? Це людина, яка вміє сприймати красу навколишньої природи, любить мистецтво і вміє бачити навколо себе прекрасне - може бути, для інших і не помітне в повсякденному житті. Така людина безсумнівно повніше, радісніше сприймає життя, ніж інший, який байдуже проходить мимо.
Естетичні почуття, сприйнятливість до прекрасного не тільки збагачують життя людини, його духовний світ, але й організовують, спрямовують її вчинки.
Тому таке величезне значення має виховання естетичної сприйнятливості у всебічному розвитку особистості дитини. Справжнє багатство духовної культури в основі своїй завжди має цю здатність.
І тому перше завдання сім'ї, якщо справа йде про естетичне виховання дитини, - це розвиток у нього естетичної сприйнятливості до навколишнього світу.
Як і всі здібності, здібних до естетичної сприйнятливості може бути розвинена, вихов ... Читати далі »

Категорія: Разом з батьками | Переглядів: 255 | Додав: Фаїна | Дата: 14.09.2015

Раціональне застосування методів ТРВЗ в навчально-виховному процесі дошкільного закладу значною мірою сприяє появі та формуванню в дитині рис, які вказують на творчу особистість: самостійності суджень, нестандартності мислення, ініціативності, схильності до фантазування, пошуку різних варіантів завдань тощо. Ось чому так важливо систематично (а не лише під впливом модних течій) використовувати в навчанні дошкільнят елементи ТРВЗ.
ТРВЗ – це сумісна творчість педагогів та дітей. Дорослі при цьому лише слідкують, ідучи позаду. Тут немає вчителів та учнів, а є одна загальна справа навчити логіці мислення. ТРВЗ допомагає пробудити у дитині «особистість», активізувати її творчий потенціал. Взагалі, діти – це мудреці та філософи від народження. І цей творчий заряд дитини нам, дорослим, слід розвивати, нічого не розгубивши. Ми хочемо, щоб діти були розумнішими за нас,талановитішими, мудрішими і сильнішими, а ТРВЗ – «золотий ключик» для них.
Систему ТРВЗ було адаптовано для роботи ... Читати далі »
Категорія: ТРВЗ-педагогіка | Переглядів: 1700 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2015

Творчі здібності не створюються, а вивільняються.
Фергюсон

Законом України "Про дошкільну освіту", заявлено ідею модернізації першої освітньої ланки - вдосконалення її змісту, осучаснення навчально¬виховних технологій (в повній мірі це відноситься і до тієї області дитячої психології, яка вивчає процеси розвитку дитячого мислення). Одним із найважливіших педагогічних завдань є формування у дітей цілісної наукової картини світу і сучасного світогляду, здібностей і навичок самостійного наукового пізнання. Для реалізації поставленого глобального завдання треба насамперед активізувати діяльність дошкільнят, розвивати в них логічне мислення, що окреслене у змісті дошкільної освіти Базовим компонентом.
Проблема розумового виховання, інтелектуального розвитку займає чільне місце серед науково-методичного доробку та педагогічних досліджень. Надбання у розумовому розвитку, здобуті у період дошкільного дитинства, мають велике зн ... Читати далі »
Категорія: ТРВЗ-педагогіка | Переглядів: 2414 | Додав: Мишель | Дата: 27.01.2015

Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Пошук
Наша кнопка
Ми будемо вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку на своєму сайті.

Заходьте до нас в гості. Код кнопки:

Цікаво знати

Copyright MyCorp © 2017
Всі посилання, розташовані на даному ресурсі, були взяті з відкритих джерел інтернету. Всі права на матеріали, представлені в даному розділі, належать їх авторам, правовласникам і видавництвам. Ні адміністрація, ні хостинг-провайдер, ні будь-які інші особи не несуть відповідальності за використання матеріалів даного розділу!
Створити безкоштовний сайт на uCoz